1 Kasım 2015 Pazar

EKOSE Islak Transfer Etiketi / / / BornPrettyStore Plaid Water Decals

 Düzgün bir ekose tasarımı yapmak,
emek, zaman ve biraz da deneyim ister...

Peki bunlar olmadan 30 saniye içinde
muhteşem ekoseli tırnaklara 
sahip olabileceğinizi söylesem?




Eveeet,
işte kahramanımız...  
 


Born Pretty Store'dan ekose desenli,
ıslak transfer etiketi... 
(İngilizce "water decal" olarak geçiyor. ben böyle tercüme etmeyi uygun buldum)



Uygulaması oldukça kolay;

- yaklaşık olarak tırnağınızın boyutu kadar 
bir dikdörtgen parça kesiyorsunuz,

- bir cımbız yardımıyla tutup 10-15 saniye kadar
oda sıcaklığında bir suyun içinde bekletiyorsunuz,

- ayrılan desenli parçayı,
isterseniz cımbız yoluyla,
isterseniz nemli parmağınızın üstüne alıp
ilgili tırnağa yerleştiriyorsunuz...

- kenarlarda arta kalan bölümleri,
asetonlu bir fırçayla temizleyebilir,
manikür makasıyla kesebilir
ya da
suya sokmadan önce deseni
kendi tırnağınızın şekline göre kesebilirsiniz...

- kurutma makinesiyle ya da
biraz pamukla pıt pıt darbeler yaparak
desenin üzerindeki nemi alıyorsunuz...

- sabitlemek için ise son vuruş,
üstünden bir kat tırnak cilası (top coat)
geçiyorsunuz...


Benim 2 tırnak için harcadığım parça,
köşedeki kesilmiş kısım kadar...

Bu hesaba göre, 
benim ince tırnaklarım için
bir tabakadan yaklaşık 12 tırnaklık parça çıkar ;)

Ben bu ekoseyi,
yeşil  (Deborah Milano Gel effect No.14)
ve 
sarı (Oriflame - Lime)
renkte ojeler ile kombinlemeyi uygun gördüm...



Siz bütün tırnaklarınızı ekose yapabilir,
farklı renklerle kombinleyebilir
ya da
tırnağınızın tamamına uygulamak yerine
french şeklinde, ücgen parçalar keserek, vb.
değişik şekillerde kullanmayı deneyebilirsiniz...


Aşağıdaki linkten 
farklı renk ve desen seçeneklerini görebilirsiniz:


Benimkinin kodu: #10



Bu ürünü ve 
sitesindeki diğer ürünleri
ASGW10 
indirim kodumu kullanarak
%10 indirim ile satın alabilirsiniz...

Bu siteden alışverişler,
yaklaşık 3 hafta içerisinde adrese ulaşıyor...

Sorularınız ve yorumlarınızı bekliyorum...

MUCXXX

Sevgiler
OjeBeni











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder