8 Ekim 2016 Cumartesi

Golden Rose ICE CHIC serisi metalik ojeler / / / Golden Rose ICE CHIC metalic nail polishes

Golden Rose ICE CHIC serisinden 
seçtiğim metalik renklerin 
@ojebeni gözünden puanlaması:

Renk: 4*
Sürüm: 5*
Fırça: 4*
Kapatıcılık: 4* 
(iki kat gerekli)
Fiyat: 5*


Diğer detaylara ve ojelerin tırnaklarımdaki duruşuna 
birlikte bakalım mı... :)


Tam kozmetik diyeti yapmaya karar vermişken,
karşıma çıktı bu güzeller Golden Rose standında
ve 
bozdurdu bana diyetimi!
Zaten diyet yapmayı hiç beceremedim ki :)

İlgimi çeken ilk 3 ojeydi; 
bakır (no.62), kırmızı altın (no.63) ve gümüş (no.64) renkleri!
Heyecanımı hemen sizinle paylaşmıştım
Snapchat'ten (snap: ojebeni)


Onları o kadar sevdim ki,
sonrasında seriden başka ojeler de edindim
ama burada sadece ilk 3 göz ağrımı
paylaşmak istedim!

Denediğim sıraya göre başlayalım hadi:

Golden Rose - ICE CHIC - No.62

Bildiğin bakır rengi,
sürümü keyifli... 
Evet metalik ojelerdeki fırça izi olayı bunda da var
ama minimum seviyede!


Benim favorim çünkü rengi çok farklı.

Mat cila sürüp denediğimde daha da çok beğendim...
Bu ojeyi denerseniz 
mat cila ile deneme yapmayı sakın ihmal etmeyin!





Golden Rose - ICE CHIC - No.64

İçinde vizonluk olan bir gümüş
gibi duruyor şişesinde...
Tırnağıma sürdüğümde tam gümüş rengi :)


Kullanması güzel bir renk,
yapısını da beğendim :)







Golden Rose - ICE CHIC - No.63

Altın rengi ama 
kırmızı altın gibi...
Çok çok hoş bir ton!



Zaten elimde bu oje varken çektiğim snaplerimde,
çok fazla sordunuz ojemi!

İşte o pırıl pırıl,ışıltılı, zarif altın rengi oje bu :)




Serinin genel özellikleri

- Fırçası ince, 
sürerken rahat hareket etmenize olanak sağlıyor...
- Hepsinde fırça izi kalıyor, 
ama daha önce de söylediğim gibi minimum seviyede,
ben çok başarılı buldum çıkan sonucu!
-İki katta kapatıcılık sağlıyor,
üzmüyor... 
(ICE Chic serisinde birkaç renk beni üzmüştü ancak
bu renklerin kıvamı gayet başarılı!)




An itibariyle ürünün fiyatı 4,90TL

Golden Rose mağazalarından ya da Golden Rose internet sitesinden
satın alabilirsiniz...

Online alışveriş için aşağıdaki linki kullanabilirsiniz:


Bu seride sizin de kullandığınız
ve
çok beğendiğiniz renkler varsa,
onları da bana yorum olarak yazın lütfen...

Sorularınız ve yorumlarınızı bekliyorum...

MUCXXX

Sevgiler
OjeBeni

2 yorum:

  1. Ben de bu seriye bayılıyorum. 20 numarayı da öneririm o da bronz gold bir renk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yorumunu şimdi gördüm... mutlaka bakacağım önerdiğin ojeye :)

      Sil