24 Ekim 2015 Cumartesi

Okula Dönüş Çekilişi / / / Back to School Giveaway

 New Obsessions (IG: @neobsessions)sponsorluğunda,
sizin için harika bir çekilişe imza atıyorum...

#ojebeniokuladönüş çekilişi...


Hediyelerimi merak ediyor musunuz???


3 kişiye, 
birazdan aşağıda detaylıca anlatacağım
ürünlerin her birinden birer adet
hediye edeceğiz...
(kargo ücretini sponsorumuz karşılayacaktır)


1. Lotus Çiçeği geçici dövme:

Evde rahatlıkla uygulayabileceğiniz, rengi ve deseni çok zarif,
duruşu çok klas bir dövme...
Elime uyguladığım halde yaklaşık 5 gün bozulmadan durdu...
(sonra kendim sildim,
pamuğa bebe yağı döküp, rahatlıkla çıkartabiliyorsunuz)



Çekilişi bekleyemem, buna sahip olmalıyım diyorsanız,
online sipariş linki aşağıda:


2. Uzun Fiyonklu saç tokası:

Çok şeker, çok genç, rengarenk bir saç tokası...



Online sipariş linkini bilgi olarak ekliyorum:



3. Nurella saç bandı:

Nurella ile daha popüler hala gelen saç bantlarından,
rengarenk desenli bir versiyonu da benim size hediyem olacak...

Farklı kıyafet ve saç stilleriyle kombinlemek çok eğlenceli...



Online sipariş linkini bilgi olarak ekliyorum:



4. Rasta saç ipi:

Farklı bir imaja sahip olmak için birebir...
Ve tabi yine rengarenk!



Online sipariş linkini bilgi olarak ekliyorum:



5. Saç pırlantası:

Biraz daha ışıltılı ve şık bir görünüm veren 
renkli taşlardan oluşan bir aksesuar...



Online sipariş linkini bilgi olarak ekliyorum:



Umarım hediyeler hoşunuza gitmiştir...

Şimdi,
çekilişe katılım şartlarını bir kez daha hatırlatayım:

- @ojebeni ve @neobsessions sayfalarını Instagram üzerinden takip etmek
- #ojebeniokuladönüş #cekilis ve #cekilisvar etiketleriyle birlikte 
aşağıdaki çekiliş görselimi kendi Instagram hesabınızda paylaşmak
(lütfen etiketlerin yazılışlarına dikkat edip doğru yazın,
yoksa katılımınız geçersiz olur)
- Instagram'daki @ojebeni hesabımdaki çekiliş görselinin altına
KATILDIM diye yorum bırakmak



Çekilişim bu pazar (25 Ekim) akşamı saat 22:00'a kadar devam edecektir.

Gizli profiller pazar akşamı profillerini açarlarsa,
onların katılımlarını da görme şansım olur...

Sonuçlar ise 26 Ekim Pazartesi günü açıklanacaktır.

Herkese şimdiden bol şans diliyorum...

Sorularınızı ve hediyeler ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum...

MUCXXX

Sevgiler
OjeBeni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder