30 Nisan 2015 Perşembe

ZOYA Payton İncelemesi / / / ZOYA Payton Review

ZOYA Payton'un 
@ojebeni gözünden puanlaması:

Renk: 5*
Sürüm: 4*
Fırça: 4*
Kapatıcılık: 4* 
(iki kat gerekli)
Fiyat: 2*




Zoya marka ojelere olan aşkım, 
harika bir mavi olan Dream ojenin 
resimlerini görmemle başladı...

Ama nedense ilk önce Payton'u yorumlamak nasip oldu... :)



İçinde küçük ışıltıları olan, oldukça koyu bir mürdüm rengi diyebilirim...
Benim kişisel zevkime göre çok güzel bir renge sahip, o yüzden 5 yıldızı kaptı...


İnce bir fırçası var ve sürümü gayet keyifli...
Hafif jelimsi bir yapıya sahip;
tek katta kapatıcılık sağlamasa da
iki katta tamamen rengini veriyor.

Fırça izi, dalgalı görünüm, vb. gibi dertleri de yok üstelik...

Gün ışığında / Under daylight

Nautilus Concept marka 
mat siyah ojelerimle kombinlediğimde,
 yukarıdaki sonuç çıktı :)

İçinde minicik simler olmasına rağmen,
simli ojelerdeki pürüzlü görünümü ve
azap çektiren oje çıkarma merasimlerini yaşatmıyor...

Tam bir şeker anlayacağınız...

Gün ışığında / Under daylight

 Şekerliği yanında,
acı kısımları da yok değil...
Fiyatı!

Ben bu satırları yazarken,
aşağıdaki linkte de göreceğiniz Zoya Türkiye sayfasında
satış fiyatı 44TL


Sitede hergün farklı bir oje indirime girebiliyor,
o şekilde denk gelirseniz 
biraz daha ucuza yakalama şansınız olabilir ;)

Bu ojeyi farklı renklerle kombinleyip 
nailart yapmak da çok zevkli...

Şimdilik sadece bir deneme yapabildim,
Color Club holografik ojelerle ve tırnak bantlarıyla
yüzüğüme uygun bir tasarım yaptım...

Spot ışıkta / Under spot light

Yazıma burada son verirken,
büyüklerimin ellerinden - küçüklerimin gözlerinden öper... 
Ay pardon!
Bu başka yerin yazısıydı :)))

Bu tarz oje yorumlarını daha çok istiyorsanız,
yorum ve beğenilerinizi bekliyorum.

Sevgiler
OjeBeni

3 yorum: