22 Nisan 2015 Çarşamba

Aman İZMİR Güzel İZMİR / / / Oh IZMIR, Beautiful IZMIR

Ne zamandır blog yazmayan ben, 
İzmir'deki nailart buluşmasında çektiğim fotoğraflara kıyamadığım için 
yeni bir yayınla 
bu anları ölümsüzleştirmeye karar verdim...

İzmir'e neden gittim, neler yaptım, kimlerle tanıştım, ne yedim, ne içtim 
azıcık da olsa merak ediyorsanız, 
buyurun bol fotoğraflı yayınıma :)))





Öncelikle İzmir'e ilk defa geliyorum... 
Daha önce defalarca Çeşme'ye tatile gittim o ayrı ama merkeze ilk gelişim!
Vesile olan ise sevgili Esra @3egarajmagaza, 
yani 3E Garaj Mağaza'nın şekerler şekeri sahibesi...



Birbirinden güzel nailart malzemelerini 
hem İzmir'li oje severlere yakından göstermek 
hem de onlarla tanışmak kaynaşmak için bu geziyi düzenledi... 
Ve çok şanslıyım ki beni de bu geziye davet etti!

Bilet ve oje kombini olmazsa olmaz

Bu sayede en çok sevdiklerim 
@icimdeki_kokosh Sevil ve
@kremkaramelim Özge ile de 
tanışma imkanı yakaladım :)

Sevil'im ve ben

Özge'm Esra'm ve ben

Bizi kahvaltı için Alsancak'taki "Tuzu Biberi" ne götürdüler...
Tabii ki canlarım bizim için en güzel mekanı seçmişler :)


Açıııızzzzz!!!

Mıhlamamızdan, boyozumuza, reçelimizden, peynirimize,
çayımızdan, servisimize herşey mükemmeldi... 
(o sırada blog yazma gibi bir niyetim olmadığından 
ancak böyle bir foto çekmişim)

Oh la la!!!

Alsancak'a yolunuz düşerse, kahvaltı için tavsiye ederim mutlaka!

duvar desenleri de çok ciciymiş

Sonrasında, 
kahveler içildi ve fotoğraf çılgınlığı için dev İzmir yazısına gidildi...

Oje manyaklarının kahve keyfi


İzmir için yaptığım oje desenime zoom

Birkaç fotoğraf çekildikten sonra, 
daha fazla geçmeden buluşma mekanına çufçufladık...



hihihihi işte buna selfie çılgınlığı denir


pozlara bak


Özge'mle


Buluşma mekanımız "Dingonun Ahırı"ydı...
Yok yok, mecazi anlamda değil, mekanın adı öyle :)))




Hemen Esra'cığımın koca bavulunu boşaltmaya koyulduk :)

Neler yoktu ki bavulda...
Çeşit çeşit damga plakaları,
Havyar ojeler,
Kadife ojeler,
Tırnak süsleme bantları,
Fırçalar ve noktalama kalemleri
Tırnak kenarı koruyucu solüsyonlar...


Yine ben blog yazma niyetinde olmadığımdan böyle bir fotoğrafla yetinmişim
Daha duyurduğumuz saat gelmeden, 
birbirinden şeker nailart çılgınları mekana dolmaya başladı...

Masayı görünce de,
herkesin gözü döndü tabi... :)))


tabi resim de biraz dönmüş olabilir

Çok tatlış bebeklerle tanıştım...



Bir de Instagram'da makyajlarını severek takip ettiğim, 
şeker adaşım Beste'nin @nihanperiofficial 
beni görmeye gelmesi ayrı bir sürpriz oldu...


adaşımla kakül kardeşliği

 Ayrıca Seçil'im @secilucarsoy da oradaydı... 



Ortamın maskotu 
mucize bebek Muçi'yi de unutmamak lazım...
Peşimizden bir an olsun ayrılmadı :)))




Nailart malzemeleri harikaydı,
nailart sevenlerle birarada olmak, 
ürünleri birlikte incelemek harikaydı,
ama en harikası
IG'den tanıyıp çok sevdiğim fıstıklarla tanışma bölümüydü...


Şımardık çok şımardık... Kokoşumun kankası Ayla'cığımı da unutmayalım :)

Günü başladığımız yerde... Tuzu Biberi'nde... tatlı yiyerek sonlandırdık...
Tatlıları da mükemmeldi bu arada!


İzmir'de gün batımı
Ve son selfie eşliğinde bir kez daha teşekkür... :)))

Sevgili @3egarajmagaza Esra'm...
güzel ürünlerin için,
güzel insanlar şehri İzmir'de 
beni de sevdiklerimle buluşturduğun için,
her zamanki desteğin için
çoooook teşekkürler

Sevgili @icimdeki_kokosh Sevil'im ve
@kremkaramelim Özge'm
enerji dolu karşılamanız
ve 
misafirperverliğiniz için sizlere de
kocaman teşekkürler

Ay bir de...
Buraya kadar okumaya sabredebilmiş canlarım
sizi de kocaman öpüyorummmm
MUCXXX




Sevgiler
OjeBeni

7 yorum:

  1. Canım benim ne güzel yazmissin:) dört gözle bekliyoruz tekrar gelmeni:)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Cancaazım benim güzel prensesim... valla yeniden yaşadım sanki o güzelim günü öyle güzel yazmışsın ki, kalemine güzel yüreğine sağlık :)❤

    YanıtlaSil
  4. Cancaazım benim güzel prensesim... valla yeniden yaşadım sanki o güzelim günü öyle güzel yazmışsın ki, kalemine güzel yüreğine sağlık :)❤

    YanıtlaSil
  5. Harika hepsi .. uzaklarda olsada güzel insanlar biriktirebiliyor insan :) sevgilerimle 6220 öper seni ♡

    YanıtlaSil
  6. Cok tatlisiniz hepiniz :) istanbul'da da tanisma, bulusma imkanimiz olsa ne de guzel olurdu ^^

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
  7. The sign with the blue eye is great!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil