17 Şubat 2017 Cuma

Uygun Fiyatlı Far Paleti / / / NYC 818 Union Square Eyeshadow Palette

Uygun fiyatlı ama güzel bir far paleti bulmak için yola çıktım...
Renkleri çok hoşuma giden bir paleti kaptım.
Hangi palet ve memnun kaldım mı sorularının cevabı bu yazıda!



Bana en çok gelen sorulardan biriydi uygun fiyatlı far paleti önerisi...
Ben de aramaya koyuldum ve uğradığım mağazalardan biri de Watson's oldu.
NYC markasının stantında dört renkten oluşan "HD COLOR Quattro Eye Shadow" far paleti çeşitlerini görünce bir tanesini denemek istedim.

http://www.watsons.com.tr/nyc-quattro-eyeshadow.aspx?pageID=18&PID=5041&CatID=7

Öncelikle 9.99TL'lik fiyatları beni cezbetti.
Sonra da renkleri ve tester'lardan denediğim pigmentasyonları...

Bana en sıcak gelen tonları içeren 818 Union Square isimli paleti sepetime attım.

NYC - 818 Union Square

İçindeki farlar günlük kullanıma çok uygun doğal tonlardan oluşuyor.
Mat değil ışıltı içeren farlar.

Bu göz makyajımda far olarak sadece NYC - 818 Union Square paletini kullandım

Mağazada 5-6 renk seçeneği vardı ama NYC'nin sitesine girdiğimde bu serinin birçok renk seçeneği olduğunu gördüm... Benim seçtiğim paletin linkini aşağıya bırakıyorum, oradan diğer renkleri de inceleyebilirsiniz. Ancak dediğim gibi tüm renkleri Türkiye'ye gelmemiş olabilir:


Paylaştığım linkte far paleti renk seçenekleri yanı sıra, bu paletleri kullanarak nasıl uygulama yapacağınıza dair iki örnek gösterilmiş.
İngilizce bilmeyenler için kısaca özetleyeyim:


NYC - 818 Union Square


UYGULAMA 1: Klasik Dumanlı Göz Makyajı




-Önce 2 numaralı rengi tüm göz kapağınıza uygulayın
-En koyu renk olan 4 numaralı rengi göz kapağınızın dış köşesine ve alt/üst kirpik diplerinize uygulayın.
-3 numaralı rengi göz kapağınızın katlanma bölgesine bölgesine uygulayarak dumanlı göz makyajı için renk geçişi oluşturun. Daha kolay uygulama için cam sileceği gibi farı fırçanızla sağa sola hareketlerle uygulayın.
-En açık renk olan 1 numaralı rengi kaş altınıza ve gözünüzün iç köşesine aydınlatıcı olarak uygulayın.

Bunu uyguladığınızda ne kadar doğal ve güzel bir görüntü elde edeceğinizi göreceksiniz!

UYGULAMA 2: Kedi Gözü Dumanlı Makyaj




-3 numaralı rengi gözünüzün dış köşesine uygulayın. Kaşınıza doğru çekerek karıştırın. Farkı gözünüzün ortasına kadar getirin.
-Sonra 2 numaralı rengi gözünüzün ortasından iç köşesine kadar uygulayın.
-En koyu renk olan 4 numaralı farla alt ve üst kirpik dipleriniz boyunca geçin ve kedi gözü efekti oluşturmak için dış köşede kuyruk oluşturun...
-En sonunda gözlerinizin iç köşesinde aydınlık görüntü oluşturmak için 1 numaralı farı uygulayın!

---


Ben genelde günlük hayatta en çok 1 numaralı uygulamayı yaparım, bu paletle de 1 numaralı uygulamayı yaparak sizin için fotoğrafladım.

NYC - 818 Union Square eyeshadow palette

Renk tonlarını gerçekten çok sevdim, pigmentasyonları ise orta seviyede ama bu durum makyajı kolay bir şekilde uygulayabilmenizi sağlıyor.


NYC - 818 Union Square eyeshadow palette

NYC'nin bu far paletini ya da diğer renklerini kullandıysanız yorumlarınızı merak ediyorum.

Benden görüp satın alır ve memnun kalırsanız da mutlaka geri dönüşlerinizi bekliyorum.

Araştırmalarım devam ediyor, yeni far paletleriyle görüşmek üzere...

MUCXXX

Sevgiler
OjeBeni 


4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Yaa harika o kombine yakışacak en güzel tonlar bunlar bence 😇🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım güzel yorumun için :)

      Sil
  3. Çok şey bilmiş oldum, teşekkür ederim canım 🌺🌹🌷

    YanıtlaSil