22 Ağustos 2015 Cumartesi

FLORMAR Full Color Serisi İncelemesi / / / FLORMAR Full Color Collection Review

FLORMAR Full Color serisinin 
@ojebeni gözünden puanlaması:

Renk: 4*
Sürüm: 5*
Fırça: 4*
Kapatıcılık: 4* 
(iki kat gerekli)
Fiyat: 5*






 Flormar'ın yeni serisi Full Color koleksiyonundan, 
5 farklı renk deneme fırsatım oldu...

Aslında seri toplamda 15 renkten oluşuyor, 
ancak ben size firma tarafından incelemem için gönderilen
5 rengi anlatacağım...



Öncelikle 
serinin genel özelliklerinden bahsetmek istiyorum...

Bu serinin sürüm keyfi genel olarak çok hoşuma gitti...
Fırçası ince olmasına rağmen, 
sürümü çok rahat ve keyifli...
Pütürtü, çizgi, vs. sorunları yaşamadım...


Flormar Petite Mint
FC23 Petite Mint (Gün Işığı / Day Light)

Tombalak şişeleri (8ml) 
ve 
kocaman, oje ile aynı renkteki kapağı bence
 oje saklama kutularında
ya da
oje raflarında 
hem estetik bir görüntü sağlayacak
hem de ojeyi ararken 
kolayca kendini fark ettirecek cinsten...

 ( Bu arada, 
birkaç takipçimden
  ürünün fırçasının kapaktan ayrıldığına/koptuğuna dair
şikayetler aldım...)

Koleksiyonun en güzel özelliği ise
kapatıcılık yönünün kuvvetli oluşu...
Bazı ojelerde düzgün görünüm yakalamak için
2 kat gerekirken,
koyu tonlarda tek katta bile kapatıcılık sağlıyor...

Bir diğer güzel özelliği ise fiyatı...
Ben bu satırları yazarken,
oje Flormar stantlarında 
satış fiyatı 1,95TL

Aşağıdaki linkten online olarak da satın alabiliyorsunuz:

http://www.flormar.com.tr/control/product/~category_id=1400-ac/~pcategory=1000/~product_id=W0414097?cmSrc=Category

İnceleme yazıma, denediğim renklerden en beğendiğim tonla başlamak istedim...
No. FC23 Petite Mint


Flormar Petite Mint
FC23 Petite Mint (Gün Işığı / Day Light)

Güzel bir su yeşili tonu,

ancak canlı değil, daha çok sakin bir renk...

Flormar Petite Mint
FC23 Petite Mint (Gün Işığı / Day Light)

Benim için bu ton bir yaz renginden çok, 
bir sonbahar rengi...


Flormar Petite Mint
Petite Mint ile ombre nailart uygulamam (Spot ışık / spot light)


Diğer favorim, capcanlı bir güneş sarısı...
No. FC20 Highlighted me

FC20 Highlighted me (Gün Işığı / Day Light)

Tam bir yaz rengi...


FC20 Highlighted me (Gün Işığı / Day Light)

Kapatıcılık ve renk tonu harika olmasına rağmen,
bir kusuru var ki sormayın...
Tırnakları boyuyor...

O yüzden, altına taban cila (base coat) sürmeden
ASLA
sürmeyin derim!

Sıradaki rengimiz ise cayır cayır bir kırmızı...
No. FC08 Optimistic Red

FC08 Optimistic Red (Gün Işığı / Day Light)

İlk ilgimi çeken,
ilk denediğim renk bu olmuştu bu arada...

Güzel bir kırmızı tonu,
yine yaza uygun bir renk...
Kapatıcılığı fena değil.

FC08 Optimistic Red (Gün Işığı / Day Light)

4.favorim ise taş rengi...
No. FC07 Pebbles on the Beach

FC07 Pebbles on the Beach (Gün Işığı / Day Light)


En son denediğim renk bu oldu,
sanırım daha çok kışlık ve
ciddi bir renk olarak gördüğümden ;)

Güzel bir renk,
bana ofisi, resmiyeti hatırlatıyor...
CEO tırnakları için uygun :)

FC07 Pebbles on the Beach (Gün Işığı / Day Light)

Denediğim 5 renk arasında,
son sıraya aldığım ise
turkuazlığa göz kırpan mavi tonu oldu...
No. FC27 Slow Down The Ryhthm

FC27 Slow Down The Ryhthm (Gün Işığı / Day Light)

Yine kışa uygun buldum,
koyu ve durgun bir renk...

FC27 Slow Down The Ryhthm (Gün Işığı / Day Light)

Renk tonlarını
kişisel beğenime göre sıraladım...
Sizin görüşleriniz farklı olabilir...

Seride benim denediklerim dışında,
çok güzel renk tonları da var...

Genel anlamda,
Full Color serisini başarılı bulduğumu
söylemek isterim...

Soru ve yorumlarınızı bekliyorum...

Rengarenk bir hafta olsun...

MUCXXX

Sevgiler
OjeBeni




6 yorum:

  1. Denemek için sabırsızlanıyorum ama şimdi :D :D Pebbles'ı özellikle. Acaba kısa tırnakta nasıl dururlar ki? Tahtayla çok haşır neşir olduğumdan uzatamıyorum tırnaklarımı maalesef. Bu arada Besteciğim, canım, tırnaklarına maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, ben kısa tırnakta özellikle koyu renkli ojeleri çok seviyorum... O yüzden bu tonun da tırnaklarında güzel duracağını tahmin ediyorum... Maaşallah'ım için de teşekkür ederim :)

      Sil
    2. :) Alıp da sürünce koyarım ben de fotoğrafımı, dayanamam zaten. ;)

      Sil
  2. Canım benim, ben kısa tırnakta özellikle koyu renkli ojeleri çok seviyorum... O yüzden bu tonun da tırnaklarında güzel duracağını tahmin ediyorum... Maaşallah'ım için de teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Henuz deneme fırsatım olmadı bu seriyi en kısa zamanda denemek istiyorum. Hem renkler çok guzel hemde fiyatı uygun. Senin Nail artlara da bayıldım canım harikasın. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy canımsın benim... Teşekkür ederim yorumun için Duygu'mmm...

      Sil