23 Aralık 2016 Cuma

Yeni Yılı Ev Partisiyle Karşılarsam... / / / Welcoming the New Year with a house party!

Ev partisi mi?! En sevdiğim...
Oje, makyaj ve aksesuarlarıyla sizin için bir ev partisi tarzı hazırladım.
Hadi detaylara göz atalım!




Herkes dışarıda kutlamak zorunda değil!
Bence zaten en güzeli ev partileri! (imza: ev kuşu)
Evdeyiz diye pijama-terlik-televizyon takılacak değiliz...
Eğlenceli tarzımız ve makyajımızla, ortama enerji katmalıyız!


Önce eğlenceli aksesuarlardan başlayalım...
Kullanacağınız birkaç ışıltılı aksesuar, geceye renk katacaktır.

Geyik boynuzlu tac: H&M
Altın rengi yılbaşı süsü: Migros


Yeni yıl gecesi ya makyajınızda ya aksesuarlarınızda, mutlaka kırmızı renk olsun!
Ben spor bir kazak tercih ettim...
Kırmızı kazak: Mango


Sade bir kazağınızı arma ve rozetlerle kendinize özgü bir tasarıma dönüştürebilirsiniz...
Ben kazağımın rengine uyan rozetlerimle bir kombin oluşturdum.


Minili rozet: Disneyland Paris'ten almıştım
Dudaklı rozet: Flormar "Mat Etki" setiyle hediye göndermişti
Yuvarlak rozet: @xoxomuabrand (IG)


Gelelim makyaj detaylarına...
Bu makyajımda göz makyajımı abartıp, dudaklarımda nude bir ton kullanmayı tercih ettim.


Aslında makyajımın starı Wet & Wild - Color Icon simli farlarından Brass rengi olacaktı!


İlk defa bu makyajda denedim ama beni hayal kırıklığına uğrattı...
Ben pigmentler gibi daha yoğun bir sim etkisi hayal etmiştim, ama yoğun sürmeye çalıştıkça alttaki farımı silmeye başladı, ben de daha fazla zorlamamaya karar verdim :)
Sadece altın rengi ışıltılar olarak kaldı göz kapaklarımda...


Göz makyajımın diğer yıldızı da çok sevdiğim yeşil göz kalemi; canlı yeşilleri sevenlere mutlaka tavsiye ederim. Bu makyajımda alt kirpik diplerime uyguladım!
Göz kalemi: Sephora - 22 indulge yourself

Sade bıraktığım dudaklarıma da harika tonda kremsi mat bir ruj sürdüm!
(dudağımda stresten çıkan uçuğu mazur görün)
Ruj: NYX - Soft Matte Lip Cream - Stockholm

Gelelim tırnaklaraaaaa!!!


Klasik yeni yıl konseplerinden biri de baston şekerler...
Çok basit ama bir o kadar da ilgi çekici bir tasarım olduğunu düşündüğüm baston şekerlere benim yorumum da böyle oldu.


Çizgileri bu kadar düzgün oluşturmamı sağlayan,IG: @3egarajmagaza dan aldığım düz tırnak etiketleri...
Düz tırnak etiketlerini aralarında boşluklar bırakarak dizdikten sonra, o boşlukları farklı renkteki ojelerle doldurarak siz de bu tarz bir görüntü elde edebilirsiniz.


Kızmızı oje: LC Waikiki - Etriel - Fire Red
Bu kırmızının tonuna bayıldım!


Yeşil oje: Zoya - Wyatt
Tartışılmaz, rakipsiz bir yeşil!



Baston şeker tasarımlı tırnaklarımda kullandığım renkleri ise aşağıda listeledim:
Simli yeşil oje: Zoya - Merida
Simli kırmızı oje: Zoya - Ash
Simli Sarı oje: Golden Rose - Nailart No.148
İnci beyazı taban oje: Oriflame - The One - Snowflake

En üstte tabii ki favorim olan top coat (üst cila) var...
Üst cila: Seche Vite - Top Coat



Umarım evde yeni yıl partisi kombinim, makyajım ve nail artım hoşunuza gitmiştir.
Yorumlarınızı mutlaka bekliyorum.
Özellikle de Instagram'da hangi fotoğrafları paylaşmalıyım, yardımcı olursanız sevinirim :) Ben bir türlü seçim yapamıyorum da!!!

Sorularınız ve yorumlarınızı bekliyorum...

MUCXXX

Sevgiler
OjeBeni

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Kullandığın renklere ve uyumuna bayıldım ben böyle bi uyum yapamıyorum :) en çok da göz makyajı fotonu beğendim :) onu da kullanmalısın kesinlikle :) seviliyorsunnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm... Fazlaca geç kaldım ama yorumun için teşekkür ederim çok :)))

      Sil